نوشته شده توسط : admin

راه پله یک عنصر سازه ای مهم و کاربردی در ساختمان ها به شمار می رود. هرچند که متریال های متفاوتی برای ساخت راه پله وجود دارد اما سنگ پله، از رایج ترین مصالح برای راه پله به حساب می آید.

به ویژه برای ساختمان های مسکونی استفاده از پله های سنگی به همراه نرده های چوبی یا فلزی کاربرد فراوانی دارد. حال استفاده از سنگ پله برای ساختمان های دو طبقه بسیار بیشتر هم می شود. ساختمان های دو طبقه در مقایسه با ساختمان ها با تعداد طبقات کمتر یا بیشتر برای استفاده از سنگ پله از موقعیت بهتری برخوردار است.

راه پله در ساختمان های ۲ طبقه یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی این ساختمان ها محسوب می گردد. زیرا طراحی درست و اصولی آن موجب افزایش زیبایی فضای خانه می شود. به همین دلیل است که بیشتر سازندگان این ساختمان ها به استفاده از سنگ پله بیشتر تمایل دارند. چون تعداد پله ها کمتر است و می توان نگران هزینه ها نبود.

در بین انواع سنگ پله، سنگ هرسین پله یک سنگ ساختمانی بسیار ایده ال می باشد. مرمریت هرسین یکی از محبوب ترین سنگهای پله است که پس از سال ها هنوز هم شکوه و گرمی خاصی را به ساختمان شما می بخشد.

سنگ مرمریت هرسین با رنگهای کرم، کرم روشن،کرم بژ و استخوانی روشن از زیباترین و درخشنده ترین سنگهای پله به حساب می آید. زیرا که ساب پذیری و براقیت بالاتری نسبت به دیگر سنگهای ساختمانی دارد.

علاوه بر زیبایی، انتخاب سنگ پله براساس معیارهای دیگری هم صورت می گیرد. معیارهایی مانند: جذب آب، مقاومت بالا، واکنش با مواد شوینده، ترک و شکستگی، نداشتن لغزندگی، اصطکاک مناسب، … . سنگ هرسین پله، سنگِ پله ای است که تمامی این ویژگی ها را دارا می باشد. و استفاده از این سنگ جلوه ای باشکوه به نمای داخلی ساختمان می بخشد.

source: سنگ هرسین پله برای ساختمان 2 طبقه



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ کف , سنگ راه پله , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ هرسین پله, قیمت مرمریت هرسین, خرید مرمریت هرسین ارزان, سنگ پله, قیمت سنگ پله, قیمت سنگ پله ارزان, خرید سنگ پله ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمانی که صحبت از زیبایی سنگهای ساختمانی طبیعی به میان می آید، سنگ اسلب به یکی از بی رغیب ترینِ این سنگها تبدیل می شود. هرچند که سنگ اسلب نوعی از سنگهای ساختمانی نیست (منظور سنگهای مرمریت، تراورتن، … است)، و در واقع جزیی از همان سنگهای طبیعی است، اما با این حال زیبایی آن بسیار خاص و منحصربه فرد می باشد.

حال این سنگ که دارای ابعادی بیشتر از ۱ متر است (مقابل سنگ تایل که بیشترین ابعادش ۸۰*۸ است)، برای استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب می باشد. چرا مخصوصا آشپزخانه؟ زیرا آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت ها در ساختمان است.

آشپزخانه هم قسمتی است که افراد ساکنِ ساختمان در آن خیلی تردد دارند، مخصوصا خانم های خانه دار، و هم قسمتی است که در دید همگان قرار دارد. بنابراین هرچقدر این فضا زیباتر باشد، روحیه افراد بهتر می شود. و قطعا فضای ساختمان هم زیباتر دیده شده و جلوه میکند.

سنگ اسلب در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. از کابینت های آشپزخانه گرفته تا جزیره یا کانتر آشپزخانه، دیوارها و حتی کف. سنگ اسلب یکی از پرتنوع ترین انواع سنگ ساختمانی است، زیرا از تمام سنگهای طبیعی می توان سنگ اسلب تولید کرد. پس دستتان در انتخاب این سنگ بسیار باز  است.

نگ و طرح سنگهای طبیعی تکرار ناشدنی و خاص هستند. زمانی که این زیبایی در ابعاد بزرگ قرار گیرد، دیگر به هیچ عنوان نمی توان دو سنگ ساختمانی در ابعاد اسلب را پیدا کرد که حداقل طرح مشابهی داشته باشند. این زیبایی و خاص بودن در ۲ نوع از سنگهای طبیعی بیشتر هم می شود. سنگهای مرمر و مرمریت.

سنگ مرمریت یکی از زیباترین سنگ های تزئینی است که با ویژگی های ظاهری و فیزیکی منحصربفرد خود کاربرد فراوانی در ساخت مصنوعات سنگی و ساختمان دارد. و تولید سنگهای اسلب یکی از آنها است.

source: سنگ اسلب آشپزخانه



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ اونیکس یا مرمر , سنگ ترا اونیکس , سنگ ساختمانی , سنگ اسلب , ,
:: برچسب‌ها: ملت سنگ, سنگ اسلب آشپزخانه, قیمت سنگ اسلب, خرید سنگ اسلب, سنگ ساختمانی, سنگ مرمریت ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خرید سنگ نما در فروش ویژه سنگ تراورتن یک فرصت عالی است. زیرا بهترین گزینه برای استفاده در نمای خارجی ساختمان سنگ تراورتن است. و از آنجایی که این سنگها قیمت نسبتا بالایی دارند، پس فروش ویژه سنگ تراورتن یک موقعیت استثنایی است.

هرچند که قیمت سنگهای ساختمانی بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد اما تعدادی از آنها به دلیل پرفروش و محبوب بودن قیمت بالایی دارند. به همین دلیل است که نباید فروش ویژه سنگ تراورتن را از دست داد.

یکی از پرمصرف ترین سنگهای ساختمانی طبیعی، تراورتن ابیانه است. زیرا رنگ سفید تا بژ این سنگ می تواند نظر هر فردی را، حتی مشکل پسندان را به خود جلب کند. یک نکته جالب که در مورد تراورتن ابیانه هست این است که به مرور زمان رنگ آن روشن تر می شود. یکی از دلایلی که خرید سنگ ابیانه را زیاد کرده همین فاکتور است.

میزان تخلخل سنگ تراورتن مورد دیگری است که از اهمیت زیادی برخودار است. زیرا تخلخل باعث می شود سنگ تراورتن به ملات به خوبی بچسبد و نیاز به اسکوپ کردن سنگ نباشد. از این روی است که از تراورتن ابیانه برای نماهای رومی و کلاسیک به فراوانی استفاده می شود. زیرا میزان تخلخل تراورتن ابیانه در مقایسه با سنگهای مشابه خود بیشتر است.

سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از معروف ترین سنگهای برند ایران است که به کشورهای زیادی صادر می شود. این سنگ کاربرد های گوناگونی در ساختمان دارد. از جمله: نمای اصلی و بیرونی، نما خارجی، ،نمای داخلی و دیوار های داخلی، انواع سنگفرش ها، … .

و پرمصرف بودن سنگ تراورتن حاجی آباد دلایلی زیادی دارد که شامل فاکتورهای زیر است. استحکام بالای این سنگ باعث ماندگاری این محصول و عمر طولانی آن شده است، این سنگ قدرت تحمل فشارهای بالا را داشته و در هنگام برش ترک نخورده و نمی‌ شکند، مقاوم در برابر تابش نور خورشید که تغییر رنگ هم نمی دهد، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی دارد.

جهت مدیریت هزینه و خرید سنگ در ابتدا باید بدانیم از سنگ مورد نظرمان چه انتظاراتی داریم و قرار است برای ما چه کاربردی داشته باشد.

source: فروش ویژه 2 سنگ تراورتن



:: موضوعات مرتبط: سنگ تراورتن , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: سنگ نما ارزان, قیمت سنگ نما, تراورتن کرم, ارزانترین سنگ تراورتن, ملت سنگ, فروش ویژه سنگ تراورتن, سنگ نما رومی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مهم نیست برای ساختمان خود از چه سبکی استفاده می کنید، مهم این است که سنگ ساختمانی جز جدایی ناپذیر نما تبدیل شده است. به خصوص انواع سنگ تراورتن کرم. اما به جز تراورتن کرم، سنگ مناسب برای نما چیست؟ آیا از همه سنگهای ساختمانی می توان استفاده کرد؟

تعریف رسمی از نمای ساختمان یعنی، به بیرون ترین قسمت یک ساختمان که در دیدرس افراد قرار میگیرد نمای ساختمان میگویند. و علاوه براینکه در دید همگان قرار دارد، ازجمله قسمت هایی است که در معرض عوامل تخریب کننده بیشماری قرار دارد.

اما بخشی از نمای خارجی ساختمان هست که کمتر این تخریب کننده ها بر روی آن تاثیر می گذارند (البته نه در همه ساختمان ها). مانند پارکینگ های مسقف یا پارکینگ آپارتمان ها، قسمت ورودی ساختمان، … . زیرا در این قسمت ها به طور مثال تابش نور خورشید بسیار کمتر است.

به همین دلیل برای درک بهتر ما نمای خارجی ساختمان را نمای خارجی اصلی و قسمت های مسقف را نمای خارجی فرعی ساختمان می نامیم. و خوشبخانه برای هم دو نما میتوان از انواع سنگ ساختمانی استفاده کرد.

مصالح زیادی هستند که طول عمر بالایی دارند، مانند بتن، پنل های سیمانی، کامپوزیت، … . اما این مصالح زیبایی سنگ نما طبیعی را ندارند. پس به دو دلیل از سنگ نما در انواع نمای ساختمان به فراورانی استفاده می شود. اما سنگ مناسب نما کدام است؟

در ابتدا باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که سنگ نمای هر ساختمان با توجه به نوع جغرافیای هر منطقه ای باهم متفاوت می ‌باشد. به طور مثال سنگ نمایی که در شمال کشور مورد استفاده قرار می گیرد با نوع آن در جنوب کشور متفاوت می ‌باشد.

برای برشمردن مناسب ترین سنگ ساختمانی برای نما باید به دسته بندی نما برگردیم. از آنجایی که عوامل زیادی هستند که عمر سنگ نما را کاهش میدهند، باید از انواع تراورتن ها، گرانیت ها استفاده کرد. زیرا این سنگها مقاومت بسیار زیادی دارند. (با مراجعه به سایت ملت سنگ از فروش ویژه سنگهای ساختمانی اطلاع پیدا کردن و سنگ نما ارزان خریداری کنید.)

اما نمای فرعی کمتر در معرض تابش نور خورشید، تغییرات آب و هوا، بارش باران های اسیدی (در شهرهای شلوغ و آلوده)، … قرار دارد. پس میتوان انتخاب های بیشتری داشت و علاوه بر تراورتن و گرانیت میتوان از برخی مرمریت ها، مرمر ها، انواع سنگ چینی یا کریستال استفاده کرد.

اما فراموش نکنید از سنگ ساختمانی با رنگ روشن استفاده کنید. به خصوص برای مرمر ها و مرمریت ها. زیرا برخی از سنگهای مرمریت در برابر نور خورشید تغییر رنگ میدهند

source: سنگ مناسب برای نما



:: موضوعات مرتبط: سنگ مرمريت , سنگ تراورتن , سنگ گرانیت , سنگ ساختمانی , سنگ تایل , سنگ اسلب , سنگ نما , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها: سنگ مناسب برای نما, ملت سنگ, قیمت سنگ تراورتن, سنگ نما ارزان, تراورتن کرم, سنگ نما رومی, قیمت سنگ نما, انواع سنگ نما, ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 1 / 1401 | نظرات ()